Dekoratyvinės ir kolekcinės lėkštės

  • Dekoratyvinė lėkštė „Žaidimas kortomis“

    David Teniers paveikslo motyvais dekoruota lėkštė: „Žaidimas kortomis“.

    1500
    Dekoratyvinė lėkštė „Grįžus iš medžioklės“

    Giovanni Battista Quadrone (1844 – 1898) paveikslo „Grįžus iš medžioklės“ motyvais dekoruota lėkštė.

    1500
    Jiesia lėkštučių komplektas

    Jiesia lėkštučių komplektas

    2000
    Royal Grafton lėkštė Fazanai

    Fazanai simbolizuoja vaizduotę ir kūrybiškumą – ir matyt ne veltui, nes šio paukščio grožis yra genialaus menininko darbas.
    Porcelianinė lėkštė, dekoruota švelniais rudens atspalviais, skrendančiais fazanais.

    1500
    Žalvarinė lėkštė Gausybės ragas

    Žavingas žalvario spindesys, sušildantis namus auksu. Sunki, puikios kokybės žalvario lėkštė, puošta vynuogių kekėmis, rugių varpomis – gausybės rago simboliais.

    2500
    Limoges lėkštę 50-mečiui

    Nėra nieko gražiau, nei ryto saulėje besimaudantys bijūnų žiedai, šiaušiami lengvo pavasario vėjo, atnešančio geras žinias ir meilę.
    Kerinti puikiausio Limoges porceliano lėkštė, nėriniuotais kraštais, rausvais bijūnų žiedais rankomis išdabinta.
     

    1000
    J. E. Ridinger graviūra dekoruota lėkštė"Galopas į kairę"

    Lėkstėje pavaizduota spalvota XVIII a. vokiečių tapytojo ir graverio Johanno Eliaso Ridingerio "Galopas į kairę" ("Der Galop gerad aus links") graviūra.

    2000
    David Chapman & Sons lėkštutė

    Pagaminta iki 1905 m., ši David Chapman & Sons manufaktūroje sukurta lėkštelė regis plevena kaip drugys, karpytais sparneliais, pastelinėmis gėlėmis dekoruota.

    900
    Beijing the Great Wall Sheraton lėkštutė

    Beijing The Great Wall Sheraton Hotel lėkštutė – graži lėkštutė iš toli, gražioje dėžutėje.

    1000
    Petrus Regout Maastricht Mongol Huntsman lėkštė

    Senovinė Petrus Regout Maastricht Mongol Huntsman lėkštė, dekoruota gėlių girliandomis, vaizduoja senovinę medžioklės sceną su šunimis ir sakalais. Graži istorinė lėkštė.

    2000
    Crown Staffordshire dekoratyvinė lėkštė Renoir Le Déjeuner des Canotiers

    Pjeras Ogiustas Renuaras gimė 1841 m. vasario 25 d. Limože. Jis buvo šeštasis vaikas iš septynių siuvėjo Leonaro Renuaro ir modistės Margaritos Merlė šeimoje. Jo pirmasis vardas buvo Pjeras, bet gyvenimo metu jis vadintas Ogiustu, pasak jo mamos, dėl to, kad Pjero atveju varde ir pavardėje būtu per daug „r“ raidžių ir tai būtų sunku ištarti. Genialusis impresionistas O. Renuaras mėgo tapyti žmones, nerūpestingai bendraujančius, lengvai flirtuojančius, sėdinčius su gėlėmis, knyga, su taure vyno kur nors ant upės kranto arba pavėsinėje, apipintoje žaluma. O. Renuaras paliko daugiau nei 4500 paveikslų, iš kurių 4000 aliejinės tapybos darbų.

    Vieno iš žymiausių tapybos darbų: Le Déjeuner des Canotiers puošia šią mielą Crown Staffordshire porceliano dekoratyvinę lėkštę. Lėkštė puikaus porceliano, su laikikliu.

    1500
    Wedgwood Etruria senovinė lėkštė

    Gražuolės, ne kitaip, tokios nuostabios belle epoque lėkštutės, pražydusios žiedais. Iš jų gera buvo valgyt prieš 100 metų, gera ir šiandien. Ypatingos, pavasariu dvelkiančioa istorinės Wedgwood manufaktūros lėkštės.

    1900
    Crown Staffordshire dekoratyvinė lėkštė Renoir Oarsman at Chatou

    Pjeras Ogiustas Renuaras gimė 1841 m. vasario 25 d. Limože. Jis buvo šeštasis vaikas iš septynių siuvėjo Leonaro Renuaro ir modistės Margaritos Merlė šeimoje. Jo pirmasis vardas buvo Pjeras, bet gyvenimo metu jis vadintas Ogiustu, pasak jo mamos, dėl to, kad Pjero atveju varde ir pavardėje būtu per daug „r“ raidžių ir tai būtų sunku ištarti. Genialusis impresionistas O. Renuaras mėgo tapyti žmones, nerūpestingai bendraujančius, lengvai flirtuojančius, sėdinčius su gėlėmis, knyga, su taure vyno kur nors ant upės kranto arba pavėsinėje, apipintoje žaluma. O. Renuaras paliko daugiau nei 4500 paveikslų, iš kurių 4000 aliejinės tapybos darbų.

    Idiliškas linksmai leidžiančių laiką prie upės draugų būrelis – švelnios nuotaikos kūrinys. Ypatingai kokybiško Crown Staffordshire manufaktūros porceliano, didelė dekoratyvinė lėkštė.
     

    1500
    Crown Staffordshire dekoratyvinė lėkštė Renoir Alphonsine Fournaise On The Island of Chatou

    Pjeras Ogiustas Renuaras gimė 1841 m. vasario 25 d. Limože. Jis buvo šeštasis vaikas iš septynių siuvėjo Leonaro Renuaro ir modistės Margaritos Merlė šeimoje. Jo pirmasis vardas buvo Pjeras, bet gyvenimo metu jis vadintas Ogiustu, pasak jo mamos, dėl to, kad Pjero atveju varde ir pavardėje būtu per daug „r“ raidžių ir tai būtų sunku ištarti. Genialusis impresionistas O. Renuaras mėgo tapyti žmones, nerūpestingai bendraujančius, lengvai flirtuojančius, sėdinčius su gėlėmis, knyga, su taure vyno kur nors ant upės kranto arba pavėsinėje, apipintoje žaluma. O. Renuaras paliko daugiau nei 4500 paveikslų, iš kurių 4000 aliejinės tapybos darbų.

    1879 m. tapytas smuklininko dukters Alphonsine Fournaise portretas spinduliuoja lengvą ir spalvingą energiją. Ypatingai kokybiško Crown Staffordshire manufaktūros porceliano, didelė dekoratyvinė lėkštė.
     

    1500
    „The Pine Tree Fairy“ „Pušies fėja“ dekoratyvinė lėkštė

    Gėlių fėjų žemė – tai mažytis stebuklų pasaulis, kur kiekviena gėlė, žiedas ir uoga turi savo fėją globėją. Šie nuostabūs paveikslai – Cicely Mary Barker kūriniai – gimusi belle epoque laikotarpiu, ji visa savo gyvenimą paskyrė menui. Daugybę valandų praleisdavo tapydama pajūryje žaidžiančius vaikus, kurie ir tapo nuostabiųjų fėjų prototipais, 1923 m. išleistoje “Fėjų knygoje”.
    Nors praėjo jau net šimtas metų, tačiau šios nepaprastos, švelnios ir stebuklingos būtybės žavi mus iki šiol. Fėjos, gėlės ir poezija – kas gali būti nuostabiau.
    Balto kaip sniegas porceliano lėkštės dekoruotos fėjų piešiniais, 22 karatų aukso krašteliu, ant visų lėkščių atspaustos Cicely Mary Barker eilės, visos lėkštės ranka sunumeruotos ir gali būti kabinamos.
     

    1500
    „The Almond Blossom Fairy“ „Migdolo žiedų fėja“

    Gėlių fėjų žemė – tai mažytis stebuklų pasaulis, kur kiekviena gėlė, žiedas ir uoga turi savo fėją globėją. Šie nuostabūs paveikslai – Cicely Mary Barker kūriniai – gimusi belle epoque laikotarpiu, ji visa savo gyvenimą paskyrė menui. Daugybę valandų praleisdavo tapydama pajūryje žaidžiančius vaikus, kurie ir tapo nuostabiųjų fėjų prototipais, 1923 m. išleistoje “Fėjų knygoje”.
    Nors praėjo jau net šimtas metų, tačiau šios nepaprastos, švelnios ir stebuklingos būtybės žavi mus iki šiol. Fėjos, gėlės ir poezija – kas gali būti nuostabiau.
    Balto kaip sniegas porceliano lėkštės dekoruotos fėjų piešiniais, 22 karatų aukso krašteliu, ant visų lėkščių atspaustos Cicely Mary Barker eilės, visos lėkštės ranka sunumeruotos ir gali būti kabinamos.
     

    1500
    „The Pear Blossom Fairy“ „Kriaušės žiedų fėja“ dekoratyvinė lėkštė

    Gėlių fėjų žemė – tai mažytis stebuklų pasaulis, kur kiekviena gėlė, žiedas ir uoga turi savo fėją globėją. Šie nuostabūs paveikslai – Cicely Mary Barker kūriniai – gimusi belle epoque laikotarpiu, ji visa savo gyvenimą paskyrė menui. Daugybę valandų praleisdavo tapydama pajūryje žaidžiančius vaikus, kurie ir tapo nuostabiųjų fėjų prototipais, 1923 m. išleistoje “Fėjų knygoje”.
    Nors praėjo jau net šimtas metų, tačiau šios nepaprastos, švelnios ir stebuklingos būtybės žavi mus iki šiol. Fėjos, gėlės ir poezija – kas gali būti nuostabiau.
    Balto kaip sniegas porceliano lėkštės dekoruotos fėjų piešiniais, 22 karatų aukso krašteliu, ant visų lėkščių atspaustos Cicely Mary Barker eilės, visos lėkštės ranka sunumeruotos ir gali būti kabinamos.
     

    1500
    „The Snapdragon Fairy“ „Žiovenio fėja“

    Gėlių fėjų žemė – tai mažytis stebuklų pasaulis, kur kiekviena gėlė, žiedas ir uoga turi savo fėją globėją. Šie nuostabūs paveikslai – Cicely Mary Barker kūriniai – gimusi belle epoque laikotarpiu, ji visa savo gyvenimą paskyrė menui. Daugybę valandų praleisdavo tapydama pajūryje žaidžiančius vaikus, kurie ir tapo nuostabiųjų fėjų prototipais, 1923 m. išleistoje “Fėjų knygoje”.
    Nors praėjo jau net šimtas metų, tačiau šios nepaprastos, švelnios ir stebuklingos būtybės žavi mus iki šiol. Fėjos, gėlės ir poezija – kas gali būti nuostabiau.
    Balto kaip sniegas porceliano lėkštės dekoruotos fėjų piešiniais, 22 karatų aukso krašteliu, ant visų lėkščių atspaustos Cicely Mary Barker eilės, visos lėkštės ranka sunumeruotos ir gali būti kabinamos.
     

    1500
    „The Yew Fairy“ „Kukmedžio fėja“ dekoratyvinė lėkštė

    Gėlių fėjų žemė – tai mažytis stebuklų pasaulis, kur kiekviena gėlė, žiedas ir uoga turi savo fėją globėją. Šie nuostabūs paveikslai – Cicely Mary Barker kūriniai – gimusi belle epoque laikotarpiu, ji visa savo gyvenimą paskyrė menui. Daugybę valandų praleisdavo tapydama pajūryje žaidžiančius vaikus, kurie ir tapo nuostabiųjų fėjų prototipais, 1923 m. išleistoje “Fėjų knygoje”.
    Nors praėjo jau net šimtas metų, tačiau šios nepaprastos, švelnios ir stebuklingos būtybės žavi mus iki šiol. Fėjos, gėlės ir poezija – kas gali būti nuostabiau.
    Balto kaip sniegas porceliano lėkštės dekoruotos fėjų piešiniais, 22 karatų aukso krašteliu, ant visų lėkščių atspaustos Cicely Mary Barker eilės, visos lėkštės ranka sunumeruotos ir gali būti kabinamos.
     

    1500
    „The Wild Cherry Blossom Fairy“ „Laukinės vyšnios žiedų fėja“ dekoratyvinė lėkštė

    Gėlių fėjų žemė – tai mažytis stebuklų pasaulis, kur kiekviena gėlė, žiedas ir uoga turi savo fėją globėją. Šie nuostabūs paveikslai – Cicely Mary Barker kūriniai – gimusi belle epoque laikotarpiu, ji visa savo gyvenimą paskyrė menui. Daugybę valandų praleisdavo tapydama pajūryje žaidžiančius vaikus, kurie ir tapo nuostabiųjų fėjų prototipais, 1923 m. išleistoje “Fėjų knygoje”.
    Nors praėjo jau net šimtas metų, tačiau šios nepaprastos, švelnios ir stebuklingos būtybės žavi mus iki šiol. Fėjos, gėlės ir poezija – kas gali būti nuostabiau.
    Balto kaip sniegas porceliano lėkštės dekoruotos fėjų piešiniais, 22 karatų aukso krašteliu, ant visų lėkščių atspaustos Cicely Mary Barker eilės, visos lėkštės ranka sunumeruotos ir gali būti kabinamos.

    1500